29 Haziran 2009 Pazartesi

ŞEKER HAMURLU PASTA

Babalar gününde çocuklarla birlikte eşime bu pastayı hazırladık.Şeker hamurunu sadece üstündeki güller ve yazılar için kullandık.Çünkü eşim şeker hamurunu pek sevmiyor,malum çok şekerli.Şeker hamurunu marshallow şeker kullanarak hazırladım.Diğer blogcu arkadaşlarımın sitelerinde görmüştüm.Ama ben arzumcum.blogcu.com dan aldım.Tarifini oradan alabilirsiniz.Gelelim pastamın malzemelerine...
Pandispanyası için:
4 yumurta
1 su bardağı su
1/2 su bardağı sıvıyağ
kabartma tozu
vanilya
2 su bardağı tozşeker
2.5 -3 su bardağı un
Önce yumurta ve şekeri iyice çırpıyoruz.Daha sonra sırasıyla su,sıvıyağ koyup tekrar çırpıyoruz.Unun içine kabartma tozu ve vanilyayı koyup tekrar karıştırıyoruz.Normal kek hamurundan biraz daha sıvı bir hamur oluyor.170derecedeki fırına veriyoruz.
Hamurun kremasına gelince kremşanti kullandık arkadaşlar.Çünkü bizim küçük hanım öyle istedi .EEEpasta onların babalarına hediyesi olunca banada dediklerini uygulamak kaldı.Frından çıkan kekimizi soğuttuktan sonra otadan ikiye kesip arasına kakaolu krem şantiyi sürdük.Daha sonra ikinci katı kapatıp üzerini kremşantiyle kapladık.Üzerinide yaptığımız güllerle süsledik,babam yazısını yazdıktan sonrada hindistan cevizi serptik.Daha sonra ise babamızın gelmesini dört gözle beklemeye başladık:):):)
HIIII bu arada arkadaşlar benim afacanlar fotoğraf makinesinin ayarlarını kurcaladıkları için tarih yanlış gösteriyor.Pasta bu senenin yani. Bayat değilllll:):):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder